donderdag 14 mei 2009

Geen nieuws is slecht nieuws ...

Ze zeggen altijd, geen nieuws is goed nieuws, maar in mijn geval is het net omgekeerd. Als ik geen berichtjes op mijn blog post, dan kan je er al van uitgaan dat het niet goed gaat met het gezond eten en gewicht verliezen ...

Ben weer volledig op het slechte spoor, was mijn motivatie weeral totaal kwijt met alle gevolgen vandien ...

Vorige week en deze week is het ook super druk met school en werk (2 examens, verschillende opdrachten die we moeten maken, ...) wat dus betekent heel gestresseerd rondlopen en alleen maar zin om (junkfood) te eten.

Ik heb mij voorgenomen om mij deze week niet bezig te houden met "dieten" en maandag aanstaande ga ik opnieuw beginnen met weight watchers en ga ik ook terug elke week naar de ww-cursus gaan.

Om dan toch iets positief te kunnen zeggen : ik heb een fiets maar ik rijd er eigenlijk nooit mee, maar gisteren ben ik één uurtje gaan fietsen en vandaag heb ik ook al 50 min. gefietst. Ik ga proberen om dat ook vanaf nu regelmatig te doen.

1 opmerking:

  1. Veel succes met je nieuwe start !
    Bewegen, dat is iets wat ik ook veel meer zou moeten doen. Er staat een gloednieuwe fiets in het tuinhok, maar die blijft daar ook maar staan, er wordt niks mee gedaan ...

    Groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen