woensdag 10 juni 2009

Week geen WW-cursus + week verlof = rampzalig

Er is weer een week gepasseerd maar helaas niet zo'n goede week als de afgelopen 2 weken.

Vorige week maandag was het geen ww-cursus omdat het een feestdag was én ik had de afgelopen week een week verlof. Moet ik nog meer zeggen ? Inderdaad, ik was bijgekomen. Frietjes en Ben & Jerry's cookie dough zijn de boosdoeners geweest. We hebben ook een Seb Actifry gekocht en die moesten we natuurlijk ook uitgebreid testen. Gelukkig is het "maar" een halve kilo die er bij is. Vroeger als ik verlof had, kwam ik minstens 1 à 2 kg bij op die week, dus tegenover anders valt een halve kilo best wel mee. Ik probeer het maar positief te bekijken :-)

Maar intussen is er een nieuwe week van start gegaan en ik ben terug goed bezig. Maandag ben ik naar de ww-cursus geweest en daar was er, op 2 weken tijd, toch 600 gram af én ik heb mijn 1e sterretje behaald bij de ww want er was in totaal 3,3 kg af. Al bij al toch niet slecht op 3 weken.

1 opmerking:

  1. Helemaal geen slecht resultaat, proficiat met de eerste ster !

    Groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen