zondag 27 juli 2008

Resultaat week 1 : 73,3 kg : - 1,9 kg

De eerste week zit er op en het resultaat op de weegschaal : 73,3 kg wat dus wil zeggen dat ik deze eerste week 1,9 kg ben afgevallen. Natuurlijk ben ik heel tevreden met dit resultaat.

Vrijdagavond zijn J. en ik ’s avonds na het werk nog 50 min. gaan fietsen naast de vaart. Ik begin dat fietsen meer en meer graag te doen. Zo lekker in het zonnetje met de wind in de haren. Vanmorgen zijn we zelfs ook terug gaan fietsen. We gingen normaal naar de fitness gaan, maar omdat het al zo’n goed weer was, stelde J. voor om te gaan fietsen. Dus om 09.30 uur zijn we op onze fiets gesprongen en zijn we een uurtje gaan rijden. Elke keer dat we gaan fietsen, merk ik dat het beter en beter gaat en dat ik ook altijd langer kan fietsen. Het enige nadeel is eigenlijk dat je achterwerk op den duur altijd pijn begint te doen … :-)

In de namiddag zijn we al terug gaan fietsen, dit keer 1 uur en 10 min. J. heeft aan de hand van de kaart uitgeteld hoeveel kilometer we vandaag in totaal gefietst hebben : 36 km !! Toch niet niks als je weet dat ik tot vorige week eigenlijk nooit ging fietsen. Ben best wel trots op mezelf.

Mijn eerste week zit er op, op naar de tweede week. Ik verwacht wel niet dat ik terug zo veel zal afvallen als deze week, want zaterdag gaan J. en ik naar Maastricht en we blijven daar 1 nacht slapen en zondag moeten we naar een BBQ van mijn werk. Ik ga heel de week extra goed mijn best doen maar zaterdag en zondag ga ik toch genieten van Maastricht en de BBQ. De boog kan niet altijd gespannen staan hé :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten