zondag 28 december 2008

De vooravond van een nieuw begin

Ik weet het, ik heb het al zo dikwijls gezegd dat ik het zelf al bijna niet meer geloof, maar morgen ga ik nog maar eens opnieuw beginnen. De laatste weken en zeker de laatste week heb ik mij weer volledig laten gaan. Vroeger zou ik gezegd hebben : ik start opnieuw op 1 januari, maar deze keer ga ik zo lang niet meer wachten. Morgen, 29.12.2008, wordt de eerste dag van mijn nieuwe leven. 2009 MOET én ZAL het jaar worden waarin ik mijn streefgewicht behaal.

Morgenvroeg ga ik mij dus opnieuw wegen. Het zal met een heel klein hartje zijn want ik weet nu al dat er weer ettelijke kilo’s zullen bijgekomen zijn. Kilo’s verliezen gaat soms tergend traag, maar je moet maar gewoon eens met je ogen knipperen en de kilo’s zitten er zo terug aan.

Eerlijk gezegd ben ik wel bang voor morgen, bang voor het nieuwe begin, bang dat ik voor de 1.001e keer zal falen. Maar ik blijf het proberen, ooit zal het me lukken en die ooit moet 2009 zijn.

2 opmerkingen:

  1. @ Earlene : Goed van je dat je meedoet ! Veel succes en hou me op de hoogte van je resultaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe mee!

    Vanmorgen woog ik 74,1 kg en ik wil zo’n 10 kg à 15 kg kwijt. Ik ben vandaag begonnen.

    Dat 2009 het jaar van de bereikte doelen mag worden!

    BeantwoordenVerwijderen