dinsdag 19 mei 2009

Nieuwe start

Gisteren, maandag 18.05.2009, was zoals beloofd een nieuwe start. Ik was intussen terug een aantal kilo's aangekomen en mijn begingewicht 's morgens thuis was 77,5 kg.

Gisterenavond ben ik voor de eerste keer terug naar de Weight Watchers-bijeenkomst geweest want ik wil het opnieuw proberen met Weight Watchers. Ik heb WW al 2 x gedaan en eigenlijk was ik er altijd wel tevreden over (tot het natuurlijk elke keer misliep). Op de weegschaal bij WW was mijn begingewicht gisterenavond 78,9 kg maar ik ga hier op mijn blog telkens het gewicht op mijn weegschaal thuis op maandagmorgen noteren.

Het is wel nog maar dinsdagavond, maar tot nu toe is alles heel goed verlopen. Vanavond heb ik terug voor de eerste keer sinds een hele tijd aardappelen gegeten en dat smaakte eigenlijk enorm hard.

Vandaag had ik het ook wel iets moeilijker omdat het mijn verjaardag is. Ergens vond ik dat ik toch wel iets "extra" verdiende omdat ik jarig was, maar ik heb er niet aan toegegeven en ik heb mij braafjes aan mijn puntjes en aan mijn menu gehouden.

Ik ben opnieuw gemotiveerd en dit keer MOETEN de kilo's er echt wel af !!

1 opmerking:

  1. Hey meid, een hele dikke proficiat met je verjaardag! Héél moedig van je om van de lekkernijen af te blijven op deze 'speciale' dag. Het is niet alleen voor jou moeilijk, dat blijft een levenslange strijd. Ik wil je enorm veel succes wensen. We zullen mekaar steunen! Groetjes, Tineke (trezebeezeke)

    BeantwoordenVerwijderen