maandag 25 mei 2009

Superstart

Vorige week maandag ben ik terug gestart met Weight Watchers en al zeg ik het zelf, het is een superstart geweest !! De weegschaal gaf vanmorgen aan dat ik 2,2 kg ben afgevallen !! JOEPIE !!! Vanavond ben ik ook voor de 2e keer terug naar de WW-bijeenkomst geweest en daar was mijn gewicht 76,2 kg, dus daar was ik zelfs 2,7 kg afgevallen, maar voor mij is mijn gewicht thuis het belangrijkste.

Het is ook echt wel heel goed gegaan deze week. Ik heb geen cravings gehad, heb me niet down gevoeld en ik zat niet constant aan eten te denken 's avonds. Donderdagavond heb ik zelfs m&m's gegeten maar natuurlijk wel binnen mijn puntjes :-)

Bewegen heb ik ook gedaan de afgelopen week. J. en ik zijn donderdag, vrijdag én zondag gaan fietsen. In totaal hebben we 80 km gereden ! Normaal fiets ik eigenlijk bijna nooit maar ik ga toch proberen om dat vanaf nu op regelmatige basis te doen.

Op naar een 2e superweek !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten