maandag 15 juni 2009

Inhaalmaneuver deze week

Van de 0,5 kg die er vorige week terug bij was, is al niets meer te bespeuren want vanmorgen bleek er op mijn weegschaal thuis 2 kg af te zijn !!
Op de weegschaal van de WW vanavond was er 1,8 kg af en daar sta ik nu op 73,8 kg.

Alles gaat nog altijd super goed en ben nog altijd super gemotiveerd.

Momenteel sta ik dus thuis (wat voor mij ook het belangrijkste gewicht is) op 72,1 kg, de 69,9 komt elke week een beetje dichterbij. Ik zou toch zeker binnen 3 weken, dus begin juli, onder de 70 willen zitten.

1 opmerking:

  1. Knappe prestatie !

    Ik ben eens benieuwd, na ons weekje Center Parcs (smul,smul) wat de weegschaal gaat zeggen ...

    Zoals ik al schreef op m'n blog, ik sta even op pauze, maar hoop wel van op m'n gewicht te blijven tegen eind augustus ... we zullen zien ...

    Groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen