maandag 1 juni 2009

Nog altijd super goed bezig

De tweede week zit er op en alles gaat nog altijd super goed. Vanmorgen gaf mijn weegschaal aan dat er 1,7 kg is afgegaan deze week !! Vanavond is het geen ww-cursus omdat het een feestdag is.

De afgelopen week is weer heel goed gegaan. Heb mij altijd braaf aan mijn puntjes gehouden en heb niets gesnoept. Ik heb wel super lekkere choco ontdekt, nl. de choco van Balade. Hij is veel minder calorieën én minder vet dan gewone choco maar hij is ook véél lekkerder vind ik. Hij smaakt een beetje naar chocolade korrels. Het nadeel hierbij is natuurlijk dat ik het altijd wil eten :-)

Gisteren zijn we ook opnieuw gaan fietsen. Dit keer hebben we 40 km gefietst en we hebben er 2,5 uur over gedaan. Ik merk dat het fietsen elke keer beter en beter gaat.

Deze week hebben we een weekje verlof. Vroeger zou dit een heel moeilijke periode voor mij zijn geweest want ik associeerde vakantie altijd met eten. Ik had dit probleem vroeger eigenlijk ook altijd met de weekends, maar gelukkig ben ik daar intussen vanaf geraakt. Ik neem mij voor om mij ook deze week netjes aan mijn puntjes te houden en we zijn van plan om een 3-tal keer te gaan fietsen deze week.

1 opmerking:

  1. Goed bezig, beter dan ik voor 't moment !
    Ondertussen hebben dochterlief en ik het fietsen ook ontdekt. Maar we beperken de tochtjes voorlopig tot ongeveer 20 km. We zijn zeer erg ongetraind ... Maar 't is wel leuk !

    Groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen