zondag 30 november 2008

Eerste resultaat na 1,5 week : 74,8 kg (- 3,5 kg)

Ben super tevreden. Vrijdag heb ik mij voor de eerste keer sinds ik terug bezig ben, gewogen. Vrijdag was ik 1,5 week bezig en er is 3,5 kg af !! Kan het zelf amper geloven maar ben wel enorm tevreden.

Alles gaat nog altijd goed en ik ben toch ook wel een beetje fier op mezelf. Gisteren hadden we als middagmaal 2 (witte) pistolets met kaas gegeten. Je kan niet geloven hoe hard dat smaakte. Zoals gezegd probeer ik de geraffineerde suikers te vermijden maar gisterenavond moest ik naar het verjaardagsfeestje van mijn nichtje en ik kon het niet laten om toch ook een dessertje mee te eten en ik heb een paar kleine dingen gesnoept. Ik heb mij niet laten gaan en ik heb echt niet overdreven (2 mini kitkat en klein beetje chips). Ik heb wel heel de tijd water gedronken. Ik was eigenlijk wel benieuwd hoe ik me door die suiker te eten vandaag zou voelen en het viel eigenlijk best wel mee. ‘t Is te zeggen : ik heb vandaag niet meer dan anders aan suiker gedacht maar ik had wel meer zin om te eten en dat is ook de reden waarom vanavond pizza hebben gegeten. Ik weet niet of het door die witte pisolets van gisteren komt, of misschien toch door de suiker dat ik die extra drang om te eten heb. In ieder geval, zoals ik al zei, ik ben best wel fier om mezelf en ik vind dat ik het goed heb aangepakt deze keer : ik heb mezelf toegelaten om iets te snoepen en ik heb dat kunnen doen zonder te overdrijven en het heeft me ook echt gesmaakt.

Ondertussen ben ik wel niet meer gaan fitnessen omdat ik het nog altijd zo druk heb met 4 x les in de week, gisteren had ik examen en nu woensdag heb ik opnieuw examen. Maar ik heb mij voorgenomen om vanaf donderdag terug naar de fitness te gaan.

Ben ook nu al benieuwd naar mijn volgende weegresultaat, wat binnen 2 weken zal zijn, want ik ga vanaf nu proberen om mij elke 2 weken te wegen.

2 opmerkingen:

  1. Ik wens je trouwens veel succes met je examen (ook al zijn ze mss al achter de rug).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens je echt proficiat! Wel leuk als het van in het begin zo vlot verloopt!
    Volhouden nu… je bent terug vertrokken.
    Ik heb me gewogen en …. grote teleurstelling!!! Het is er terug bij!
    Er werd getrakteerd en ik heb niet kunnen weerstaan, dom van me , ik weet het.. die zwakheden nietwaar? Uit ervaring weet ik dat ik de grens van 18 punten, absoluut niet mag overschrijden en toch trap ik er weer in!!
    Ben boos op mezelf…

    Mvg, Rita

    BeantwoordenVerwijderen