maandag 24 november 2008

Eerste week zit er op ...

De eerste week zit er op en ik moet zeggen dat alles heel goed verlopen is. Ik heb mij nog niet gewogen want ik ga mij vanaf nu op vrijdagmorgen wegen én alleen elke 2 weken, niet meer elke week. Nu vrijdag is mijn weegdag en dan zal ik 1,5 week bezig zijn. Ben natuurlijk wel enorm nieuwsgierig wat het resultaat gaat zijn. Deze week heb ik geen geraffineerde suikers en geen vettige dingen gegeten. Ben best wel fier op mezelf. De eerste dagen zijn natuurlijk altijd de moeilijkste maar eens je dan doorzet, valt het uiteindelijk best wel mee. Ben deze week wel maar 1 keer naar de fitness gegaan maar ik heb het nu effe te druk (4 dagen les in de week en 2 examens de komende 1,5 week). Na mijn examen van 03.12.2008 ga ik mij ook terug voor 100 % op de fitness concentreren.

4 opmerkingen:

  1. @ Sylvia : ook voor jou veel succes met je nieuwe start !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Rita : proficiat !! 600 gram er af dat is heel goed hé !! doe zo verder zou ik zeggen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lieve sharodin,

    Ik wens je veel succes morgen op de weegschaal!
    Zoals beloofd, af en toe een update over mijn “afvalrace”: -600 gr!
    Je kan niet geloven hoeveel dat “kleine beetje af” me deugd doet! Ondanks het feit, dat ik het echt niet onder de markt had om al die zoetigheid te laten voor wat het was, heb ik op het einde van mijn week, toch het gevoel gekregen dat ik nu eindelijk een start genomen heb!
    En… daar zit jouw blog zéker voor iets tussen :). Dus… volhouden hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Sharodin,

    Ik wens je veel moed en sterkte. Ik was van februari tot juli ook 14 kilo kwijt. maar ondertussen weer 5 terug bijgekomen.
    Ik begin vandaag terug…Kan je me ook die excel-file doormailen?
    Bedankt!
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen