zondag 26 juli 2009

Goed nieuws én slecht nieuws ...

Ik zal beginnen met het goede nieuws :

Afgelopen donderdag gaf de weegschaal 74,4 kg aan, dus ik was opnieuw 1,2 kg afgevallen. Eigenlijk was ik hier heel blij mee, want ik had echt wel een moeilijke week achter de rug. Heel de tijd had ik goesting om te snoepen maar ik heb toch op mijn tanden kunnen bijten.

Het tweede goede nieuws is dat ik nog altijd bezig ben met de start 2 run-lessen. Morgen is het al de 7e les en ik moet zeggen dat het echt heel goed meevalt. Het feit dat we zo in groep afspreken om te lopen, motiveert ook wel enorm. Toen ik naar de eerste les ging, dacht ik echt dat ik heel de tijd achteraan de groep zou lopen, maar raar maar waar, ik loop zelfs altijd vooraan !! Vanmorgen ben ik ook gaan zwemmen. Ik heb me voorgenomen om vanaf nu dus 3 x in de week te gaan lopen met het start to run schema én om 2 x per week te gaan zwemmen.

So far so good, maar dan nu het slechte nieuws ...

Sinds afgelopen vrijdag ben ik weer helemaal de mist ingegaan (zucht). Ik kan mij maar niet vasthouden aan mijn motivatie. Dit weekend heb ik naar verschillende podcasts aan het luisteren geweest omdat ik uit het verleden weet dat dat mij meestal wel motiveert. Vanaf morgen vliegen we er dus nog maar eens opnieuw in en hopelijk gaat de schade dan donderdag aan de weegschaal niet te erg zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten