maandag 13 juli 2009

Opnieuw de mist ingegaan ...

Het is bijna een maand geleden sinds mijn laatste berichtje en sedertdien ben ik (weeral) 3,5 kg bijgekomen ... Waarom moet het toch altijd zo moeilijk zijn. De ene dag lukt het me en de andere dag zie ik het totaal niet zitten. Telkens als ik mij één maal laat gaan, is het hek ook elke keer van de dam en verzuip ik opnieuw in mijn slechte eetgewoontes met alle gevolgen vandien.

Vandaag heb ik mij dus nog maar eens opnieuw herpakt. Ik weet het, de plaat begint enorm afgezaagd te klinken. En toch, zo lang ik mij telkens blijf herpakken, geloof ik dat ik ooit écht op mijn streefgewicht zal geraken.

Vanavond ga ik ook terug aan beweging doen. Er start vanavond bij ons een "start-to-run"-cursus en ik ga er naartoe gaan. Elke maandagavond zou de gezamenlijke training zijn en ik hoop dat ik daar mensen zal ontmoeten waarmee ik dan de andere 2 keer in de week mee kan gaan lopen. Momenteel zie ik het volledig zitten maar ik ben ook wel een beetje zenuwachtig omdat ik er alleen naartoe ga en ik voel mij altijd op mijn ongemak tussen allemaal "vreemde" mensen.

3 opmerkingen:

  1. Zolang je maar terug de draad opneemt waar je hem de vorige keer laten liggen hebt, is er geen probleem, toch :-)
    Niet opgeven!
    Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel succes!!!!
    Deze keer lukt het!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is de kunst om na elke val weer rechtop te staan !
    Ik kan erover meespreken, spijtig genoeg ...

    Groetjes en succes !

    BeantwoordenVerwijderen