vrijdag 31 juli 2009

Inhaalmaneuver toch vrij goed gelukt

Na mijn "vreetweekend" gaf de weegschaal maandagmorgen aan dat er 1,5 kg terug bij was maar zoals gezegd heb ik mij sinds maandag terug volledig herpakt en het resultaat was er ook naar. Gisterenmorgen bleek ik nog "maar" 300 gr bijgekomen te zijn tegenover vorige week en met dat resultaat kan ik wel leven.

Intussen ben ik terug enorm gemotiveerd en zie ik het terug volledig zitten. Wat mij eigenlijk terug gemotiveerd heeft, is het luisteren naar podcasts van Leigh Peele. Ze is een personal trainer/fitnessexpert en haar podcasts gaan dus over afvallen/gezond eten/bewegen.

Ook op sportief vlak gaat alles eigenlijk heel goed. Ik volg nog altijd de start 2 run lessen (vanavond is het les 9) én ik ben deze week dinsdag- en donderdagmorgen gaan zwemmen. Als ik ga zwemmen kijk ik niet zozeer naar "hoe lang" ik zwem, maar ik heb nu gewoon elke keer 8 baantjes gezwommen en ik ga gewoon proberen om er daar elke week een paar bij te doen.

Ik ga er voor ! Volgende week donderdag zal ik een "-" op de weegschaal hebben !!

1 opmerking:

  1. Jij ziet het toch zitten !
    Nog twee weken en ik leg mezelf weer puntjestellen op, ik ben al 'ns stiekem op de weegschaal gaan staan, 't is erg ...

    xXx

    BeantwoordenVerwijderen