dinsdag 14 oktober 2008

Resultaat 5e week : 75,7 kg (- 1,9 kg)

JOEPIEE !!!! -1,9 kg er af deze week !! Bye bye overtollige kilo’s !! Ik moet je wel niet zeggen hoe blij ik ben zeker :-)

Alles gaat nog altijd super goed. Ik voel me echt goed, mijn verkoudheid is ondertussen ook gedaan, alleen heb ik nog bijna elke dag hoofdpijn, maar daarbuiten gaat het allemaal super. Afgelopen week heb ik wel 2 keer de fitness overgeslagen door mijn verkoudheid, maar ik ben nog altijd heel trouw aan’t fitnessen.

Intussen staat er al bijna een week een doos suikerbonen letterlijk voor mijn neus op het werk omdat er iemand van op mijn werk bevallen is. En weet je wat : ik kom er niet aan. Het stoort mij zelfs niet dat ze er staan. Gedurende de ganse dag komen ze allemaal suikerbonen eten voor mijn neus en ook dat doet mij niets. Ik had nooit gedacht dat dat zou kunnen. Ik vind dat toch weeral een pluspunt voor mezelf en het bewijst toch ook dat ik echt wel vooruitgang boek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten