maandag 20 oktober 2008

Resultaat 6e week : 76,1 kg (+ 0,4 kg)

Deze week heb ik dus geen al te best resultaat en ben ik zelfs 400 gram bijgekomen. Ik had het wel zien aankomen want het is natuurlijk mijn eigen fout. Ik heb nog altijd niet gesnoept dus ik ben momenteel 6 weken suikervrij, het probleem is dat ik afgelopen week een paar keer te veel vet eten heb gegeten : frietjes, hamburger en pizza. Veel te veel van het goede dus. Maar niet getreurd, ik doe gewoon verder en ik ga mijn hoofd zeker niet laten zakken. Die 400 gram is er tegen volgende week zeker terug af, daar zorg ik wel voor. Het is natuurlijk ook niet zo dat ik met een “afvalwedstrijd” bezig ben, er staat geen tijdslimiet op, zo lang de kilo’s er maar afgaan. Dus op naar een nieuwe week en een beter resultaat voor volgende week.

1 opmerking:

  1. Hallo Sharodin,

    kom op meid, ik weeg hetzelfde als jij.. We hebben dezelfde suikerverslaving. Als we nu eens samen die bewuste koe, ieder bij een horentje vatten, gaan we er dan eens voorgoed komaf mee maken?
    Zelf wil ik volgende zomer eens EINDELIJK een leuke zomerjurk aankunnen ipv altijd een lange broek of zomerlaarzen om mijn lelijke benen te verbergen. Kan je voor jezelf een ander doel vastleggen, een beetje verder in de tijd dan je vorige streefdoel, nl je huwelijk?

    Ik moet ongeveer 20 kg kwijt (ben maar een “kleintje).
    Ik start vandaag ! Af en toe zal ik je laten weten hoe ik het stel, met hopelijk telkens wat gewichtsverlies.
    Op dit moment, net gewogen, weeg ik 76,8. Volgende week weeg ik me op dinsdagmorgen (is een beetje zeuren, maar kom) en zal je het resultaat laten weten.
    Ik hoop dat je een nieuwe start vindt, want mij heb je in ieder geval “in gang getrokken”.

    Succes Rita

    BeantwoordenVerwijderen