maandag 12 januari 2009

Resultaat 2e week : 75,4 kg (- 0,5 kg)

De tweede week zit er op. Ik geef eerlijk toe dat ik liever meer zou zijn afgevallen, maar wat er af is, is er af en traag afvallen is altijd wel beter.

Alles gaat heel goed. Er is eigenlijk maar één ding waar ik vrij veel last van heb, en dat is dat ik 's avonds dikwijls nog goesting heb om te eten. Na mijn avondeten wil ik niets meer eten, en dan is het soms best wel vervelend als je dan heel de tijd zin hebt om te eten.

Met het fitnessen gaat ook alles nog goed. Ben afgelopen week wel maar 3 x geweest in plaats van de 5 x per week die ik zou willen gaan. De reden was eigenlijk gewoon omdat ik geen zin had om te gaan, flauw excuus ik weet het ...

Vandaag ben ik alleszins al wel geweest. Ik doe 5 x per week telkens 1 uur cardiotraining (afwisselend fietsen, stair, crosstrainer en tredclimber) en 3 x per week krachttraining. Vroeger had ik eigenlijk een hekel aan cardio maar de tegenzin begint (gelukkig) weg te ebben.

Op naar de 3e week ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten