maandag 19 januari 2009

Resultaat 3e week : 75,1 (- 0,4 kg)

De weegschaal gaf vanmorgen 75,1 kg aan, dus - 0,4 kg. Ik moet eerlijk toegeven dat ik een beetje teleurgesteld ben, ik had gehoopt dat er iets meer zou af zijn. Volgens mijn weegschaal zou ik wel 0,7 % vet kwijt zijn, maar ik weet niet in welke mate die cijfers geloofwaardig zijn. Ik voel nochtans wel dat ik afslank en ik zie het ook wel in de spiegel. Ik probeer mezelf voor te houden dat hoe ik er uitzie ook belangrijker is dan de cijfers, maar het is niet altijd even gemakkelijk.

Ik vind nochtans dat ik deze week heel goed mijn best heb gedaan. Begin van de week heb ik 1 heel klein stukje chocolade gegeten (ongeveer de helft van 1 mignonnette) en het lukte me om het daarbij te laten (ik had ook geen andere keuze want ik had niet meer liggen) maar ik had niet de drang om meer te eten.

Vrijdagavond zijn we naar toneel geweest, daar heb ik 1 pepsi max gedronken, 1 thee en 1 koffie. Bij de thee lag een koekje en dat heeft J. opgegeten. Het koekje dat bij de koffie lag, zit momenteel nog altijd in mijn handtas :-) Toen het toneel gedaan was, kwam men rond met gratis minil-loempia's en ik heb er geen enkel gegeten. Ik vond dat best wel goed van mijzelf.

Ik ben deze ook week 4 x naar de fitness geweest. Vanavond ga ik opnieuw en krijg ik een nieuwe krachtschema. Ben eens benieuwd.

3 opmerkingen:

  1. Hey niecy
    Misschien vinde dat je niet zo veel kilo's bent afegvallen, maar je hebt met al dat fitnessen wel meer spieren gekregen hé. Dus fixeer je maar niet op die cijfers maar op je gevoel!! Je doet dat goed!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alles wat eraf is, is eraf!

    En het is ook effectief zo dat spieren meer wegen dan vet. Doordat je zo vaak sport, krijg je spieren in de plaats en verbrand je vet. Het zou zelfs kunnen dat je daardoor in eerste instantie bijkomt in plaats van af te vallen.

    Kop op en op naar de volgende week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat er af is, is weg ! Dat hoef je niet meer mee te dragen !
    Groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen