zondag 13 juli 2008

Begingewicht 74,1 kg

Nog even i.v.m. mijn nieuwe start van gisteren. De weegschaal gaf gisterenmorgen als gewicht 74,1 kg aan. Uiteindelijk ben ik dus ten opzichte van vorige week toch nog 200 gram afgevallen. Mijn huidige startgewicht is dus 74,1 kg.

Het was vandaag een enorm sportieve dag :-) Vanmorgen zijn we eerst gaan fitnessen (40 min cardio gedaan) en daarna zijn we nog 40 min gaan fietsen. Amai dat fietsen was eigenlijk toch wel zwaarder dan ik verwacht had. Ik kon J. amper bijhouden. Hij rijdt verschillende keren per week met de fiets naar zijn werk, telkens 30 min heen en 30 min terug. Hij mag het hebben …

Daarnet zijn we nog naar de videotheek geweest. Eigenlijk doe ik dat ook niet graag als ik “gezond” probeer te eten. Al dat lekkers dat in de videotheek ligt : Ben & Jerry’s ijs, twix, mars, m&m’s, … En als je iets niet mag eten, dan heb je’r natuurlijk eens zo veel zin in. Het is elke keer toch tanden bijten en proberen sterk te zijn. Toen we zijn thuisgekomen van de videotheek heb ik mij dan maar een groot glas water genomen.

1 opmerking:

  1. We hebben dat gisteren goed gedaan hé!! Onze blikken in de ‘rearview mirror’ waren dan ook veelbetekenend!! Eigenlijk is het winnaarsgevoel om niet toe te geven aan snoep veel meer waard dan die paar minuten ‘jammie-feelings’ als je het wel doet, vind ik. Ik vind gisteren alvast 1-0 Niecy’s Vs. Food! :o)

    BeantwoordenVerwijderen