donderdag 24 juli 2008

Geen nieuws is goed nieuws ...

Geen nieuws is goed nieuws zeggen ze altijd. En het gaat eigenlijk ook wel goed met me.

Ik ga nog een echte sportieveling worden ;-) Gisterenavond, zelfs nog na het avondeten, ben ik op m’n eentje 40 min gaan fietsen. Eigenlijk doe ik dat niet veel, fietsen, vorige week zijn we 2 keer gaan fietsen en daarvoor was het al heel lang geleden. Maar ik begin de smaak precies te pakken te krijgen, want deze namiddag ben ik opnieuw een half uurtje gaan fietsen. Ik ben langs de vaart gaan rijden, was eigenlijk best wel tof, maar soms was er wel enorme wind zodat ik amper vooruit geraakt. En vanavond zijn we nog fitnessen ook.

Op het gebied van eten gaat alles eigenlijk ook goed. Op het moment dat je moet beginnen met gezond eten, lijkt het allemaal zo supermoeilijk, maar als ik eerlijk moet zijn, als je die eerste dagen op je tanden bijt, dan valt het eigenlijk best wel mee. Ik zal niet zeggen dat ik geen zin heb in “ongezonde” dingen, maar ik kan er nu beter mee om dan de eerste dagen. Wat natuurlijk ook niet wil zeggen dat er geen minder goede dagen kunnen tussenzitten, maar voorlopig ben ik nog positief.

Ik voel me dus redelijk goed eigenlijk en het is al donderdag, dus mijn eerste week terug gezond eten zit er al bijna op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten