zondag 20 juli 2008

Nieuw begin, nieuw begingewicht 75,2 kg !

2 dagen vroeger dan eigenlijk vooropgesteld, wordt het vandaag i.p.v. dinsdag, mijn nieuwe start. Mijn nieuwe begingewicht is 75,2 kg … Het wordt dus écht hoog tijd om er terug in te vliegen. Dit keer moet het lukken, dit keer ga ik het echt volhouden tot we naar Rhodos gaan, tot 28.08.2008. Ik heb dus nog 5,5 weken de tijd om terug onder de 70 kg te geraken.

Spijt komt natuurlijk altijd te laat en op dit moment heb ik spijt dat ik het opnieuw zo ver heb laten komen. Op een maand tijd ben ik dus 6 kg terug bijgekomen. Ik voel me ook schuldig ten opzichte van J., want hij is op die maand tijd bijna 10 kg terug bijgekomen. Ik zat eindelijk onder de 70 kg en hij onder de 100 kg en nu moeten we allebei terug hard werken om die kilo’s er terug af te krijgen. Allemaal door mijn schuld … 1.000 x sorry J.

Hoeveel spijt ik er ook over heb, de schade is aangericht en ik kan er nu niets meer aan veranderen. Het enige wat ik nu kan doen is vooruit kijken en terug voor 100 % mijn best doen om die kilo’s er terug af te krijgen. Zoals ik al zei, tegen ons vertrek naar Rhodos wil ik sowieso terug onder de 70 kg zitten.

Dag 1 zit er bijna op. Ik ben wel tevreden over mijn “prestaties” van vandaag. Vanmorgen ben ik met de fiets naar de bakker gereden, heen en terug was dit samen 15 min fietsen. Daarna zijn we naar de fitness geweest en daar heb ik ook nog 1 uur cardio gedaan en deze namiddag zijn we samen nog met de fiets naar de videotheek gereden wat heen en terug 30 min was. Ik heb van heel de dag niets gesnoept en ik voel mij redelijk goed, alleen dat ik weer de drang heb om in mijn bed te kruipen. Ik weet niet hoe het komt, maar ik verveel mij precies altijd als ik terug gezond probeer te eten, en om die verveling tegen te gaan wil ik dan altijd maar in mijn bed kruipen. En natuurlijk om niet te veel aan eten te kunnen denken. We hebben beslist om morgen een detox-dag te houden en eens heel de dag niets anders dan fruit te eten.

1 opmerking:

  1. Hallo Sharodin,

    Een dikke proficiat met je blog! We kennen mekaar hè meid, verdorie wat is het toch moeilijk om overal af te blijven en vooral om op gewicht te blijven. Ik vind het al fantastisch dat je zoveel kilootjes bent kwijt geraakt, daar mag je terecht fier op zijn! We zitten nu ongeveer in hetzelfde schuitje, al zit ik terug op mijn begingewicht van vorig jaar. Mijn eerste doel is terug een 6 zien vooraan en al wat er dan nog afgaat is mooi meegenomen. :-) Ik wens jullie allebei nog héél veel moed en vooral een fantastische vakantie volgende maand. Groetjes, Tineke (Trezebeezeke)

    BeantwoordenVerwijderen