maandag 8 september 2008

8 september 2008 : nieuw begin - startgewicht 82,3 kg

Het is 8 september 2008 en zoals beloofd wordt dit mijn nieuwe start.

Intussen ben ik een getrouwde vrouw J en zijn we terug van huwelijksreis. De dag van de trouw was heel tof en we hadden gelukkig vrij goed weer. De reis naar Rhodos was goed maar ik was toch blij om terug thuis te zijn. Normaal zouden we om 16.00 uur in de luchthaven van Oostende landen, maar de dag voor ons vertrek vernamen we dat onze vlucht pas 2,5 uur later zou vertrekken. We zijn uiteindelijk rond 19.00 uur geland. Normaal moest ik de zaterdagmorgen ineens naar mijn eerste les, maar op donderdag hebben ze van school gebeld om te laten weten dat de les niet doorging en dat de eerste les nu woensdag zal zijn. Ik volg namelijk avondschool rechtspraktijk en woensdag start ik met het 2e jaar. Ik ga dus voltijds werken en ik ga 3 dagen in de week naar de avondschool. Eens ik terug in mijn dagelijkse routine zit van werk en school zal het ook allemaal wel gemakkelijk gaan denk ik om mij aan mijn nieuwe, gezonde eetgewoontes te houden.

Vandaag is dus de eerste dag van mijn nieuwe leven. Mijn startgewicht vanmorgen is 82,3 kg … Ik ben dus de laatste maanden veel te veel bijgekomen maar vanaf vandaag gaan die kilo’s allemaal terug verdwijnen. Ik zie het terug zitten en ik ga er terug voor de volle 100 % voor gaan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten