zaterdag 13 september 2008

Druk, druk, druk ...

De eerste week zit er al bijna op. Deze week is wel vlug voorbij gegaan. Maandag en dinsdag ben ik supervroeg gaan slapen door de hoofdpijn, woensdag- en donderdagavond had ik les, gisterenavond ben ik nog gaan fitnessen en vanmorgen was het dan opnieuw les. Ik was eigenlijk van plan om elke dag iets in mijn blog te schrijven, maar door al de drukte is het er gewoon niet van gekomen.
In ieder geval, alles gaat supergoed. Ik heb deze week geen enkele suikeraanval gehad en het lukt verbazend goed om van de suiker te blijven. Het enige “probleem” dat ik ondervonden heb en wat ik altijd heb in het begin als ik terug gezond eet en de suiker laat, is dat ik ’s avonds voor niets zin heb en dat ik liefst van al gewoon in mijn bed kruip. Achteraf gezien vind ik het zelf wel spijtig dat ik zo eigenlijk veel tijd verspeel waarin ik anders andere dingen zou kunnen doen, maar langs de andere kant weet ik dat het maar tijdelijk is en dat me door de eerste week doorhelpt.
Intussen ben ik dus ook terug gestart met de fitness. Dinsdag heb ik de gratis proefles gedaan, donderdag heb ik mijn cardiotest gedaan en gisterenavond ben ik dan effectief gestart. Morgenochtend ga ik terug fitnessen, ik heb de smaak terug te pakken. Het fitnesscentrum waar ik nu naartoe ga is niet supergroot maar het is er wel tof. De keren dat ik er geweest ben, was er nooit superveel volk dus dat valt ook mee en het zijn allemaal “gewone” mensen die er komen, geen bodybuilders ofzo.
Ik heb me gisteren al eens gewogen en het zag er veelbelovend uit, maar maandagmorgen is mijn officiĆ«le weegdag, dus ben benieuwd naar maandagmorgen …

Geen opmerkingen:

Een reactie posten