dinsdag 9 september 2008

De eerste dag zit er op

Ik ben door mijn eerste dag doorgeraakt. Het viel eigenlijk best wel mee vandaag, ik heb zelfs geen enkele “suikeraanval” gehad. Meestal als ik opnieuw gezond begin te eten, dan heb ik wel eens last van een “suikeraanval”, het gevoel dat je écht suiker nodig hebt en dat je begint te zweten en te beven. Maar gelukkig heb ik hier vandaag dus geen last van gehad. Ik heb er wel voor gezorgd dat ik regelmatig iets at : mijn 3 maaltijden en 2 gezonde tussendoortjes. Wel heb ik sinds ’s middags en de rest van de dag last gehad van hoofdpijn, maar dat heb ik eigenlijk altijd als ik terug gezond begin te eten. Ik vermoed dat dit een “afkickverschijnsel” is. De eerste dagen voel ik mij ook altijd zo moe en heb ik voor niets goesting. Gisteren was dit ook het geval en ben ik om 20.00 uur gaan slapen. Ik heb kunnen doorslapen tot 06.00 uur en ik moet zeggen dat ik heerlijk geslapen heb. Je merkt toch wel direct dat als je niet met een volle maag gaat slapen, je ook veel beter slaapt.
Een tijdje geleden zijn J. en ik beginnen fitnessen maar daar komt intussen weeral niets meer van in huis. Ons abonnement verloopt ook één van de dagen. Gisteren ben ik eens bij een ander fitnesscentrum gaan informeren, ééntje dicht bij mijn werk, en vanavond mag ik een gratis proefles komen volgen. Ik zou graag terug gaan fitnessen en het is mijn bedoeling om dan na het werk altijd direct naar de fitness te gaan want anders komt dat bewegen er helemaal niet van. Ben dus eens benieuwd naar mijn proefles vanavond.

1 opmerking: