maandag 29 september 2008

Resultaat 3e week : 78,1 kg (- 1,2 kg)

- 1,2 kg !! Ik kan het amper geloven maar ben natuurlijk wel heel tevreden. Ik had het echt niet verwacht want vrijdagavond is het nog misgelopen. Voor de eerste keer sinds lange tijd hadden J. en ik dus met vrienden afgesproken om iets te gaan drinken. Ik heb heel de avond flink water gedronken, en zelfs veel water eigenlijk, maar toen we naar huis gingen is het verkeerd gegaan. J. en ik hadden natuurlijk allebei zin in frietjes van de frituur … We zijn dus rond 00.30 uur thuisgekomen met een zak van de frituur en we hebben dat nog samen voor de tv opgegeten en toen zijn we gaan slapen. Niet echt gezond dus, ik weet het wel … shame on me. De vorige keer heb ik het ook wel gezegd, maar we gaan nu écht proberen om zo lang mogelijk geen frietjes te eten, want elke keer als ik frietjes eet, vind ik achteraf dat ze toch niet zo speciaal zijn en dat het het allemaal niet waard is. Toen ik ’s morgens opstond voelde ik gewoon dat ze nog op mijn maag lagen en ik had een enorm vieze smaak in mijn mond. Zodus : nog een bijkomend “doel” : zo lang mogelijk geen frietjes eten. Er is wel één uitzondering : J. zijn vader zit voor een maand in Zuid-Afrika en die komt volgende week terug naar huis. Voor zijn vertrek had hij gezegd dat als hij terug was van Zuid-Afrika, hij nadien tot bij ons zou komen en dan zouden we samen hier in de buurt steppegras gaan eten. J. en ik hebben dus ineens afgesproken dat we dat nog wel zouden eten, want dat is veel lekkerder dan gewone frietjes J maar verder gaan we dus proberen om zo lang mogelijk geen frietjes te eten.
In ieder geval,
Dus als je ziet dat ik vorige week toch wel een paar keer de mist ben ingegaan (2 x hamburger + frietjes op één week tijd), dan ben ik dus super tevreden met mijn resultaat. Het is weeral een extra motivatie om extra goed mijn best te doen deze week. En vanaf deze week ga ik me strikt aan mijn vooraf opgestelde menu houden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten