maandag 15 september 2008

Resultaat 1e week : 79,6 kg (- 2,7 kg)

Ik mag, denk ik toch wel, zeggen dat ik opnieuw goed gestart ben. Het resultaat van mijn 1e week : - 2,7 kg !! De weegschaal gaf vanmorgen als gewicht aan 79,6 kg. Ik ben al superblij dat de 8 terug weg is. Nu de 7 terug wegkrijgen. Ik weet wel dat ik waarschijnlijk vanaf nu niet elke week zo veel zal afvallen maar dat geeft niet. Als ik 0,5 kg tot 1 kg per week afval zou ik al heel tevreden zijn. Natuurlijk zou ik liefst van al hebben, zoals iedereen denk ik, dat ik morgenvroeg opsta en dat alle overtollige kilo’s er af zijn, maar ja, dat kan nu eenmaal niet. Ik weet ondertussen al dat je er zelf moet voor werken, en hard werken, om de kilo’s er af te krijgen. Ik ben in ieder geval nog altijd supergemotiveerd en ik zie het nog altijd volledig zitten.
Gisterenmorgen ben ik nog naar de fitness geweest en ik begin het echt terug graag te doen. Vanaf vandaag ga ik 5 x per week fitnessen (3 x per week krachttraining en elke keer cardiotraining). Want de combinatie voeding én beweging is echt wel de beste manier om af te vallen, onlangs heb ik nog een tv-programma gezien waarin ze dat ook bevestigden. Ze hadden 3 proefpersonen, ééntje veranderde alleen haar voeding, ééntje bleef hetzelfde eten maar begon heel hard te trainen en de derde veranderde haar voeding én deed aan beweging. Ze waren alledrie afgevallen maar de derde was de meeste kilo’s én vet kwijt. Gezond eten én bewegen is dus de boodschap.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten